Kmetrics logo

Διαχείριση εγγυήσεων - ασφαλιστικών διεκδικήσεων φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων

Παρατηρείτε μειωμένη απόδοση στην φωτοβολταϊκή σας εγκατάσταση;
Διεκδικείτε τεκμηριωμένα την αποκατάσταση και οικονομική κάλυψη των βλαβών - αστοχιών - ζημιών από τις κατασκευάστριες εταιρίες των υλικών και τις ασφαλιστικές εταιρίες;

Η Kmetrics έχοντας, σε αποκλειστικότητα για την Ελλάδα, τον κατάλληλο εργαστηριακό εξοπλισμό είναι σε θέση να διαγνώσει, τεκμηριώσει και διεκδικήσει επιτυχώς την επανόρθωση οποιασδήποτε βλάβης και προβλήματος των φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων, ακολουθώντας την διαδικασία των πέντε βημάτων.


εγγύηση φωτοβολταϊκών

Βήμα 1ο
Επιβεβαίωση προβλήματος μέσω τηλεμετρίας

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η ορθή ανάλυση των δεδομένων της τηλεμετρίας μπορεί να δώσει ενδείξεις για την αιτία της μειωμένης παραγωγής μιας φωτοβολταϊκής εγκατάστασης.

.
.
έλεγχος φωτοβολταϊκών πάνελ

Βήμα 2ο
Μετάβαση στην εγκατάσταση

Η Kmetrics, εξοπλισμένη με εργαστηριακού επιπέδου κατάλληλο εξοπλισμό, έχει την δυνατότητα να διαγνώσει τεκμηριωμένα την ύπαρξη αλλά και την αιτία του προβλήματος της εγκατάστασής σας.
Με το κινητό εργαστήριο ελέγχου φωτοβολταϊκών πλαισίων "Mobile PV TestCenter" μπορούν να εντοπιστούν και επιβεβαιωθούν τεκμηριωμένα προβλήματα στα φωτοβολταϊκά πλαίσια, όπως :

μειωμένη ισχύ,
PID,
μικρο-κρακ λόγω χαλαζόπτωσης κ.τ.λ.,
αστοχία διόδων,
πρόωρη γήρανση - LID,
διάβρωση.

.
.
αναλυση αποτελεσμάτων έλεγχος φωτοβολταϊκών πάνελ

Βήμα 3ο
Ανάλυση αποτελεσμάτων

Η ορθή επεξεργασία και ερμηνεία των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από τις μετρήσεις και ελέγχους στην εγκατάσταση αποτελεί το κρίσιμο παράγοντα προκειμένου να εκτιμηθεί η αιτία και το εύρος του προβλήματος. Στο στάδιο αυτό τεκμηριώνεται επιστημονικά η αιτία του προβλήματος.

.
.
αναλυση αποτελεσμάτων έλεγχος φωτοβολταϊκών πάνελ

Βήμα 4ο
Σύνταξη αναφορών - αιτημάτων

Έχοντας ως βάση τα ευρήματα, συντάσσεται τεχνική έκθεση - πραγματογνωμοσύνη η οποία απευθύνεται στον καθ' ύλην αρμόδιο που συνήθως είναι οι κατασκευάστριες εταιρίες ή οι ασφαλιστικές εταιρίες. Συνήθως, αρμόδιες για την αποκατάσταση των κατασκευαστικών αστοχιών υλικού είναι οι κατασκευάστριες εταιρίες, ενώ για ζημίες από καιρικά φαινόμενα είναι οι ασφαλιστικές εταιρίες. Η επιτυχής έκβαση της εκάστοτε υπόθεσης κρίνεται από την ακριβή, τεκμηριωμένη και προς την σωστή κατεύθυνση διατύπωση του αιτήματος.

.
.
αναλυση αποτελεσμάτων έλεγχος φωτοβολταϊκών πάνελ

Βήμα 5ο
Διαχείριση εγγυήσεων - αιτημάτων

Σε αρκετές περιπτώσεις, η λύση του προβλήματος δεν είναι μόνο μία, σε αντίθεση με την βέλτιστη λύση που είναι πάντα μόνο μία! Έχοντας συσσωρευμένη εμπειρία, μπορούμε να διαχειριστούμε την εκάστοτε υπόθεση, έχοντας έως το τέλος του 2016 διαχειριστεί υποθέσεις φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων συνολικής ισχύος άνω των 15MWp Ευρωπαίων και Ασιατών κατασκευαστών, όπως επίσης εγχώριων και Ευρωπαϊκών ασφαλιστικών εταιριών.







Η διαχείριση των εγγυήσεων είναι από τα σπουδαιότερα τμήματα της επένδυσής σας, για την μέγιστη οικονομική απόδοσή της.
Εμπιστευτείτε την μόνο στους ειδικούς με τον κατάλληλο εξοπλισμό και εμπειρία.